Agency Masterclass Mitchell Weijerman review ervaringen

Agency Masterclass Mitchell Weijerman review ervaringen

In dit bericht vertel ik je wat je kan verwachten van de Agency masterclass.

Ik heb deze cursus zelf gekocht en gebruikt om mezelf te ontwikkelen als online marketeer. En heb de methode ook gebruikt om klanten binnen te halen voor een yogastudio.

1. Mitchell Weijerman

Wat heeft Mitchell Weijerman allemaal in zijn leven gedaan?

Is hij echt zo ervaren als hij zelf zegt of is hij de zoveelste vlugge jongen die probeert een paar duizend euro te verdienen met een of andere flut cursus?

1.1 Mitchell Weijerman diverse bedrijven

Mitchell Weijerman ken je waarschijnlijk als een van de oprichters van Team Unstopabble. Samen met Jia Ruan en nog een hoop andere leden van het team helpt hij mensen te ontsnappen van hun 9-5 baan. Maar wat doet hij nog meer en wat heeft hij in het verleden allemaal gedaanS

1.2 Studies die Mitchell Weijerman heeft gedaan

Mitchell Weijerman is een slimme jongeman die 2 universitaire studies heeft gevolgd. Eerst heeft hij International Business gestudeerd aan de vrije universiteit van Amsterdam.

na deze studie is hij naar London gegaan en heeft de opleiding Electronic & Electrical Engineering gevolgd. Dit deed hij op de London’s Global University.

Ook heeft hij 2 vakken gevolgd aan de harvard university. Het eerste vak was Emerging Markets in a Global Economy dit werd gegeven door Prof. M. Habib. Het andere vak wat hij volgden aan harvard was Cross-Border Innovation dat werd gegeven door Prof. I. Berdrow.

Na zijn studie

Na zijn studie ging hij werken voor Google in Silicon Valley. Hier werkte hij net zo hard door als tijdens de studies en werd hij al snel projectleider. Hij was verantwoordelijk voor een bedrag van een half miljard.

Maar daar zat Mitchell dan in zijn Villa in Sillicon Valley, droombaan bij Google. Toch was hij niet gelukkig. Hij moest elke dag werken van 8-5. Hij miste zijn vrijheid.

the 4-hour work week

Op een avond las hij het boek the 4-hour work week. En dat is het boek dat zijn leven heeft verandert. Mitchell Weijerman besloot dat, dat hetgeen was wat hij wou. Hij besloot te stoppen bij Google.

1.3 Mitchell Weijerman weg naar succes

Nadat hij zijn baan had opgezegd bij Google besloot hij dus voor zichzelf te beginnen geïnspireerd door het boek van Tim Ferris the 4-hour work week.

Hij begon met een cursus geven over online marketing en hoe mensen financieel vrij konden worden en plaats onafhankelijk geld konden verdienen met alleen een laptop. Hij huurde diverse specialisten in met zijn spaargeld. Huurde een dikke villa af in Barcelona. Maakte een website waarop hij de cursus aanbod. En dacht binnen te lopen.

Helaas. Er kwamen maar een paar mensen. Er waren zelfs meer sprekers dan betalende klanten. Hij had dus dik verlies geleden. Echter had hij wel een aantal dagen de tijd om de beste marketeers van de wereld te spreken. Die leerden hem wat hij beter had kunnen doen.

Met deze kennis begon hij een Facebook agency. Hij richtte zich hierbij op een aantal specifieke klanten waarmee hij een hoge omzet kon boeken en zelf goede winst kon maken. je moet hierbij denken aan bedrijven als sportscholen of restaurants. In de cursus krijg je nog veel meer topbedrijven om te benaderen.

Ook bouwde hij een community voor digitale nomade wereldwijd. En dit zorgden ervoor dat Jia Ruan met hem in contact kwam. Anders was Team Unstoppable er nooit geweest zoals het er nu is.

2. Digital Agency Masterclass

Wat kun je verwachten als je de cursus aanschaft? Wat voor soort product krijg je en voor wie sis het geschikt?

2.1 Wat kun je verwachten van de Agency masterclass

Je leert tijdens deze cursus niet alleen om goede facebook ads te runnen. Je leert ook copywriting skills, hoe je een verkoopgesprek voert, er is aandacht voor de juiste mindset en hoe je een business schaalt.

2.2 Voor wie is de Agency Masterclass methode geschikt

De voornaamste groep voor wie dit bedoelt is, is voor jonge mensen die van hun 9-5 baan willen ontsnappen. Dit is ook de doelgroep waar Unstoppable zich met name opricht.

Echter zitten er ook een aantal oudere mensen in de groep en hier is het ook zeker geschikt voor. Je hebt namelijk weinig tot geen ervaring nodig om aan deze cursus te beginnen.

Ondernemers

Ook voor mensen die al ondernemer zijn is dit een top cursus. Er zitten misschien een aantal hoofdstukken in die minder op jou van toepassing zijn. Echter kun je de kosten van de cursus eenvoudig terug verdienen met de ads die je maakt. Deze zullen voordeliger worden en je zult meer omzet en winst maken door nieuwe klanten aan te trekken.

Online marketeers

ook voor online marketeers is dit een geweldige cursus. Bij een marketing opleiding op school leer je deze dingen nauwelijks is mijn ervaring. Terwijl dit misschien wel het belangrijkste advertentie medium is. En als het dat al niet is gaat dat het zeker worden.

Als je ervoor kiest om niet voor jezelf te beginnen is dit toch een cursus die je waardevoller zal maken als werknemer in loondienst, waardoor je een hoger salaris kunt vragen.

2.3 Heeft de Agency masterclass methode een garantie

De cursus heeft een 14 dagen niet goed geld terug garantie. In deze 14 dagen kun je rustig bekijken of de cursus iets voor jou is en of het aan je verwachtingen voldoet.

Mocht dit niet het geval zijn kun je eenvoudig je geld terug vragen zonder lastige vragen te krijgen.

2.4 Bonussen bij de methode

Alle bonussen die worden aangeboden ben ik een beetje huiverig voor. Ze noemen bedragen natuurlijk om je te triggeren om het product te kopen. Echter zitten er wel mooie bonussen bij die zeker waarde hebben.

  • Wekelijks groepscoaching | Dit heeft mij zeker geholpen om resultaten te behalen voor mijn Yoga-studio
  • Toegang tot de Facebook groep  | Het is heel fijn om met mensen te praten die met hetzelfde bezig zijn als jou en bezig zijn om zichzelf te ontwikkelen ipv het te hebben over met wie Marco Borsato nu weer vreemd is gegaan.
  • Het perfecte sales script | Hiermee had ik zeker op basis van cold-calls success.
  • Kant-en-klare marketingcampagnes | zeker fijn om te zien hoe andere marketingcampagnes zijn gedaan, door een succesvolle agency. Echter lijkt het me sterk dat dit €1997 waard is en is het zeker geen kant-en-klare campagne. Eerder eentje waar je inspiratie uit kunt halen.
  • 30 dagen klanten challenge | motiverend om aan mee te doen, heeft mij zeker geholpen om cold-call gesprekken te werven.
  • Exclusieve agency software | ik kan mijn oordeel hier nog niet over geven, ik heb hier namelijk nog niet mee gewerkt.
  • KVK succes checklist | handig om te hebben echter lukt het aanvragen van een KVK of je inschrijven bij het ondernemersloket in belgie ook wel zonder deze checklist. Waarde van €47 is dan ook een beetje te hoog naar mijn mening.

3. Wat wordt er besproken in de zeven weken?

3.1 Week 1 Mindset voor Succes

In de eerste week word je mind klaar gemaakt voor een succesvolle SMMB. Tijdens de weken worden er diverse blokkades omtrent geld besproken. Ook krijg je het advies voor nieuwe routines die je helpen bij succesvol worden.

Ook worden de twee typen agency’s die er zijn besproken en ik verklap je alvast dat de een naar vrijheid zal leiden en de andere naar een burn-out.

De wiskunde achter financiële vrijheid wordt ook besproken. En hoeveel geld je nodig hebt om een agency op te zetten.

3.2 week 2 Het nieuwe paradigma

In week 2 word er een nieuw fundament gelegd voor online marketing.

Je zult ongetwijfeld bepaalde ideeën hebben hoe een bedrijf online zichtbaar moet zijn. In deze week worden een aantal van die principes onderuit gehaald.

Een van die principes is dat online websites dood zijn en er word je geleerd wat je beter kan gebruiken in plaats van een website. Met deze methode zal je de beste resultaten halen voor je klanten.

Ook leer je in deze week welke soorten potentiële klanten je hebt in online marketing en welke je het best kan hebben en op welke manier je deze krijgt en kan benaderen.

in een van de lessen legt Mitchell Weijerman je ook uit wat de dream 50 is. Dat doe ik nu ook alvast ;). Dit zijn 50 droomklanten. Wat ik je niet ga uitleggen maar Mitchell wel is hoe jij aan jouw 50 droom kandidaten kan komen.

3.3 Week 3 attract

In week 3 wordt begonnen met de ACT methode. de A staat zoals je hierboven al kan zien voor Attract.

Er word je uitgelegd hoe je een wildvreemde kan omtoveren tot tevreden klant. Hiervoor heb je een lokaas nodig. Hoe je het perfecte lokaas maakt word uitgebreid uitgelegd in de 2e video van de week.

Voor het werven van klanten zul je ook teksten moeten schrijven die verkopen. Tijdens een 40 minuten durende video wordt er een goede basis geleerd voor jou copywrigting skills.

Tijdens de 4e en 5e video word er uitgelegd hoe het Facebook platform werkt.

In week 6 wordt het geheim van Pablo Picasso’s vertelt. En het leuke is, dat het geheim van Picasso op school juist wordt bestraft. Maar het is zeer waardevol.

3.4 Week 4 Capture

In week 4 word er nog dieper op ingegaan hoe je wildvreemde mensen ervan overtuigd om klant te worden bij jou.

Ook loop je samen door Facebook.business manager heen en worden alle knoppen besproken en word er uitgelegd hoe je met clickfunnels moet werken. En krijg je een aantal blueprints te zien van hoe een funnel er uit moet zien in clickfunnels voor optimaal resultaat

omdat Mitchell Weijerman weet dat je waarschijnlijk niet in een keer een top resultaat behaalt. Legt hij ook uit hoe je de data kan analyseren en deze verbeteren zodat je aanpassingen kan doen die zorgen voor resultaat.

In de 6 en 7 video van de week wordt er besproken hoe je de facebookpixel installeert en worden er nog diverse tips gegeven over hoe je facebook kan instellen, zodat je maximaal resultaat behaalt en geen geld verspilt met je advertentie en er maximaal klanten uithaalt.

In video 8 wordt er uitgelegd hoe je jouw succesvolle ads op een verantwoorde manier kunt opschalen zonder hierbij geld te verliezen en te voorkomen dat je potentiële klanten misloopt.

Update

Laatst is er ook een update geweest. Hierin werd de native ads methode besproken. Dit is een methode waarbij clickfunnels wordt vervangen door een tool van Facebook zelf. Het is een zeer fijne methode om mee te werken vind ik persoonlijk die goede resultaten oplevert. Daarnaast is het ook fijn om te zien dat Mitchell Weijerman zelf facebook in de gaten houdt en gratis updates toevoegt aan de cursus.

3.5 Week 5 Transform

In week 5 gaat het over transform. Het gaat hierbij veel over emailmarketing.

Je potentiele klanten zullen niet bij het eerste contact over gaan tot het kopen van een product. Daarom bespreekt Mitchell weijerman het principe van ”the money is in the followup’ ook geeft hij hierbij een advies over welke software je hiervoor kan gebruiken.

de cursus heeft diverse activiteiten die ze automatiseren om het voor jou zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo ook bij emailmarketing. Om dit nog eens extra makkelijk te maken hebben ze hierbij ook een aantal kant-en-klare autmations en templates.

Mitchell heeft zelf veel e-mails geschreven waarmee hij wildvreemde mensen om tovert tot klanten. de belangrijkste tips geeft hij hiervoor. Ook geeft hij een advies hoe jij gratis deze skill kunt leren.

3.6 Week 6 klanten binnenhalen voor jouw agency

Natuurlijk is het heel anders om klanten via email en funnels binnen te halen voor een sportschool dan sportscholen binnen te halen voor jou eigen bedrijf.

Hier wordt uitgebreid aandacht aan besteed. Tijdens de coaching calls wordt dit veel besproken. Ook is er een evenement geweest en hier zijn opnames van gemaakt om je te leren hoe je klanten binnen kunt halen.

Bob van Buul geeft daarnaast ook zijn geheim weg hoe jij aan iedereen kunt verkopen.

Regelmatig worden er updates gegeven of komt er een extra les bij om jezelf te blijven ontwikkelen op het gebied van Sales.

3.7 Week 7 schalen

week 7 is voor de mensen die al een aantal klanten hebben binnengehaald. Deze week bestaat uit 6 video’s waarin uitgebreid wordt besproken hoe je met minder tijd meer geld kunt verdienen. Oftewel delegeren, opschalen en tijd besparen. De 6 video’s zijn.

  • van oprichter naar CEO
  • routine voor succes
  • bouw een dream team
  • de waarde van tijd
  • opschalen
  • million dollar business

4. Agency Masterclass ervaringen

4.1 Mijn ervaring

Mijn ervaring met de Agency Masterclass is over het algemeen zeer goed. Ik heb diverse resultaten behaald. Zoals klanten binnen halen voor de yoga studio van een vriend van mij.

ik haalde met een budget van slechts €50 40 nieuwe potentiële klanten binnen.

Het durven voeren van verkoopgesprekken. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen.

Ook het praten met mensen die dezelfde doelen hebben als jou. Of in ieder geval streven naar beter worden heeft veel invloed op mij gehad. Hierdoor word je productiever met bijv. sporten, boeken lezen of aan je business werken.

4.2 Ervaringen van andere

Er zijn diverse succesverhalen van andere Dammers. Zo heeft Rebien Ghazali een adviesbureau voor hypotheekadviseurs opgericht en daarnaast ook nog eens zijn eigen podcast.

Daarnaast worden er elke week diverse filmpjes in de groep geplaatst waar iedereen zijn of haar behaalde succes deelt. Dit kunnen zeer uiteenlopende resultaten zijn. van het afspreken voor een gratis strategie gesprek tot het daadwerkelijk closen van een klant. Of juist meer bezoekers naar je funnel leiden of een hogere conversie behalen met de funnel.

4.3 De prijs (en gratis cursus)

De Agencymasterclass is natuurlijk niet gratis. Wat wel gratis is, is een introductie cursus die ook vol waarde zit. Deze cursus is een echte aanrader. Het is natuurlijk maar een fractie van wat je leert in de cursus. Maar geeft je al wel hele waardevolle inzichten over hoe je een agency runt. Maar ook hoe jij eenvoudig financiële vrijheid kan bereiken.

Daarnaast is de gehele cursus nu ook met een fikse korting te verkrijgen.


Gratis Cursus


Cursus

 

Geschreven door:

admin

Mijn naam is Jan en ik woon in Heesch. Sinds 2012 ben ik al actief in de online wereld. Destijds heb ik een nieuwe website voor Fitland Oss opgezet tijdens mijn stage. Na die stageopdracht ben ik er blijven werken om de website te verbeteren. Op het moment dat ik met die stage opdracht begon kreeg ik een obsessie met online marketing. Alle statistieken die erbij komen kijken, hoe kom je hoger dan andere sportscholen in de omgeving, hoe kan de website meer waarde toevoegen. Er zat zoveel meer achter dan alleen een simpel website te bouwen. En nu jaren later weet ik nog niet alles, maar ben wel gepokt en gemazzeld en heb een berg aan ervaring die ik hier graag met jou deel.

Alle berichten bekijken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *