agency masterclass 2.0

agency masterclass 2.0

De agency masterclass 2.0 is het vervolg op de agency masterclass

In deze cursus heeft Mitchell Weijerman de cursus nog verder door ontwikkeld. Alle verbeterpunten die in de eerste versie zaten zijn meegenomen en hierdoor is de agency masterclass nog beter dan de 1e versie die al top was.

Maar goed wat zit er dan precies in deze cursus?

agency masterclass 2.0

Module 1 van de Agency masterclass 2.0

In de eerste module gaat het over het opzetten van jouw eigen agency. Hoe doe je dit en welke misverstanden bestaan er over?

De 1e module bestaat uit 7 lessen

In de les wordt er uitgelegd waarom er zoveel ondernemers zitten te wachten op iemand die facebook ads voor ze kan runnen, waarom social media de heiilige graal is onder de business modellen en hoe jij in de miljarden industrie een graantje kan meepikken.

Natuurlijk zal je niet direct vrijheid behalen dat wordt in de 2e les besproken van de agency masterclass 2.0. in deze les worden de 4 fases besproken waar iedereen door heen gaat tijdens de weg naar vrijheid. Welke misverstanden er over een agency bestaan. En de grootste reden waarom jij onnodig bent in jouw business (en dat dit jou dus vrijheid geeft)

In les 3 wordt er besproken hoe je echt succesvol kunt worden, en dat je snel je prooi moet binnen halen. Daarnaast biedt de agency masterclass je ook een calculator aan waarmee jij je financiële vrijheid kan berekenen.

Ook wordt er uitgelegd in de 1e module van de agency masterclass 2.0 welke tools je nodig hebt. En tips gegeven over hoe je succesvol kan zijn.

Module 2 van de agency masterclass 2.0

In module 2 van agency masterclass 2.0 ga je op jacht naar je eerste prooi. Of te wel naar je eerste klant. Ben je geen sales expert. Geen zorgen Mitchell zal je helpen om jouw eerste klanten te vinden. Deze module bestaat uit 7 lessen en daarnaast nog eens 3 bonus lessen.

In de gewone lessen krijg je een simpele tool aangereikt waarmee je eenvoudig potentiele klanten vindt. Daarna krijg je uitleg over 5 verschillende methodes over hoe jij je eerst klant kan binnen halen. En waarom een gratis strategiegesprek zo magisch is. Ook wordt er een routine geleerd die 10 minuten duurt die je succes zal versnellen.

In de 4e les van de 2e module van de agency masterclass 2.0 worden je een aantal boekentips gegeven. Ook zit er al een sales script bij met de meest voorkomende objections en hoe je hier het best antwoord op kan geven.

En les 5 is super waardevol. Hier zie je Mitchell Weijerman zelf aan het werk in 3 sales gesprekken waarin hij zelf klanten binnenhaalt. In de 6e les wordt de follow up uitgelicht. Mitchell Weijermann zegt altijd ‘’the money is In the followup. Hij legt uit hoe je deze aanpakt. In de laatste les wordt je uitgelegd wat je allemaal moet doen als je een klant hebt binnengehaald.

De 3 bonus lessen zijn opnames van een unstoppable event. Waarin een sales cursus wordt gegeven door Virgil Brewster. Dit doet hij samen met Virgil Brewster.

Module 3 van de agency masterclass 2.0

In de 3e module van de agency masterclass 2.0 ga je jouw skills aanscherpen.

Er wordt je uitgelegd waarom websites dood zijn en wat er wel werkt in plaats van websites en ook wordt het grote geheim van vliegticketaanbieders besproken en waarom dit zo belangrijk is voor jou.

Het 3e les is een copywrite les. In deze les leer je woorden die verkopen en leer je hoe je teksten schrijft die verkopen. Ook krijg je een tip hoe je deze skill onder de knie kan krijgen.

Ook wordt er in deze module van de agency masterclass stil gestaan bij het grote geheim van Pablo Picasso en hoe jij hierdoor binnen 10 minuten effectieve campagnes kan maken.

In de 5e les worden de belangrijkste knoppen besproken. Ook zitten er pdf bestanden bij die jou uitleggen hoe je de Business Manager aanmaakt. Hoe je toegang krijgt tot een Business Manager van een klant. Hoe je doelgroepen maakt in Facebook Business Manager. Hoe je een pixel installeert en hoe je een aangepaste conversie maakt.

In de 6 video van deze module wordt uitgelegd hoe je de doelgroep kan bepalen. Hoe je structuur aanbrengt aan jouw campagnes en hoe je jouw eerste campagne live zet. De les daarna leer je hoe je de resultaten kunt interpreteren. En wanneer je de advertenties op moet schalen en hoe je dit het best kan doen.

In de ene na laatste les wordt er uitgelegd hoe je resultaten haalt voor kleine prooien en resultaten haalt voor grote prooien.

Tijdens de laatste les wordt er uitgelegd hoe je het best de wekelijkse communicatie met jouw klanten kan doen. En 3 tips om een langdurige winstgevende samenwerking op te bouwen.

Module 4 van de agency masterclass 2.0

In deze module ga je jouw agency opschalen en uitbouwen zodat je zelf minder werk hoeft te doen maar wel meer gaat verdienen. Bij deze module zit er ook een boekenlijst en ik zal alvast een boek verklappen die erop staat. Dat is namelijk 4 hour workweek van Tim Ferris en dit is inderdaad echt een aanrader.

In de 2 les ga  je het verschil ontdekken tussen schalen en groeien. Wat je kan leren van een freedompreneur en hoe je en succesvol team om je heen bouwt.

In de 3e les van de 4 module van de agency masterclass leer je het verschil tussen een 10K business en een 100K business. En wat het grote geheim is van chefkoks en wat jij hier van kan leren.

In de 4 les worden er 3 manieren gegeven om direct meer leads binnen te halen en ook nog eens 3 methodes om meer klanten binnen te halen. Hiervan zal ik er ook alvast een met je delen.

Vraag referrals aan je klanten

Tevreden klanten zijn vaak je beste reclames. Als zij goede resultaten behalen zullen zij dat vertellen aan hun netwerk. Als jij ze ook nog eens commissie geeft op de eerste maand zullen zij nog sneller jou aanbevelen bij hun netwerk en jouw service promoten. Vraag een keer in de maand aan jouw klanten of ze nog iemand weten die jouw serivce zou kunnen gebruiken.

Coachingcalls van de agency masterclass 2.0

Ook worden er wekelijks coachingcalls gedaan.

Zo heeft Mitchell Weijermann op 6 juli zijn dagelijkse routines voor succes gedeeld.

Uiteraard kan je deze coachingslessen ook live volgen zelf vragen stellen als je lid wordt van de agency masterclass 2.0. In de Facebook groep krijg je dan een linkje die leidt naar de zoommeeting.

Eindoordeel van de Agency Masterclass 2.0

Een groot voordeel van de agency masterclass 2.0 is dat er ook veel informatie is geschrapt. Hierdoor behoud je meer focus op wat echt belangrijk is.

Zoals bijvoorbeeld het sales gedeelte, dat is echt een centraal punt nu in de agency masterclass 2.0. vooral voor de mensen die geen geboren sales personen zijn, is dit top. Hiermee vergroot jij je kans om snel klanten binnen te halen en daarmee dus echt jou agency te starten.

Daarnaast is er nog steeds voldoende aandacht voor het facebook ads gedeelte uiteraard waarmee jij je klanten tevreden stelt en deze dus niet meteen weg zijn na 1 maand maar je een langdurige relatie met ze opbouwt.

Inhoudelijk is de cursus iets verbeterd, maar de grote winst in de 2.0 versie is de focus die deze cursus heeft om klanten binnen te halen en jou succes vol te maken.

Nog niet overtuigd?

volg dan de gratis cursus


Volg hier de gratis cursus van Mitchell Weijerman

Nee, ik wil geen gratis cursus. Ik onderneem actie en begin direct aan de cursus met een fikse korting en waar ik 14 dagen garantie op heb.

Geschreven door:

admin

Mijn naam is Jan en ik woon in Heesch. Sinds 2012 ben ik al actief in de online wereld. Destijds heb ik een nieuwe website voor Fitland Oss opgezet tijdens mijn stage. Na die stageopdracht ben ik er blijven werken om de website te verbeteren. Op het moment dat ik met die stage opdracht begon kreeg ik een obsessie met online marketing. Alle statistieken die erbij komen kijken, hoe kom je hoger dan andere sportscholen in de omgeving, hoe kan de website meer waarde toevoegen. Er zat zoveel meer achter dan alleen een simpel website te bouwen. En nu jaren later weet ik nog niet alles, maar ben wel gepokt en gemazzeld en heb een berg aan ervaring die ik hier graag met jou deel.

Alle berichten bekijken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *